اقدامی خداپسندانه از شهردار شهر ارسک
ای نفست یار و مدد کار ما کی و کجا وعده ی دیدار ما باسلام خدمت شماعزیزان در این وبسایت شما میتونید از مطالب جدید درباره ی فرقه ها و مهدویت و... استفاده کنید. خواهشمندم نظرتون را راجع به این وبسایت برامون ارسال کنید. دراین وبسایت سعی شده از مطالب جذاب خواندنی مهدویت هم استفاده شود. با تشکر مدیرسایت:سیدعباس اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَليلاًوَعَيْناًحَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد)) ###### روزگاری شهر ما ویران نبود دین فروشی اینقدر ارزان نبود صحبت از موسیقی عرفان نبود هیچ صوتی بهتر از قران نبود دختران را بی حجابی ننگ بود رنگ چادر بهتراز هر رنگ بود دختر حجب وحیــــــا قرتی نبود خانه فرهنگ کنســـــــــرتی نبود مرجعیت مظـــــهر تکــــریم بود حــــکم اورا عالمی تســـــلیم بود یک سخن بود وهزاران مشــتری آنهم از لوث قــــرائت هــــا بری هدیه بر رقــــاصه ها واجب نبود قدر عالم کمــــتر از مطرب نبود زه که در ســـــال سیــــاه دوهزار کار فرهنـــگی شده پخــــــش نوار ذهن صــــــاف نوجوانان محـــــل پرشده از فیــــــلمهای مبتـــــــذل آدمــــیت کو؟دگر آدم کــــی است آدم قـــــرن تمــــدن برفـــی است پشت پا بر دین زدن آزادگی است حرف حق گفتن عقب افتادگی است آخر ای پرده نشــــــین فاطـــــــمه تو برس بر داد دین فاطـــــــــــمه بی تو منکر ها همه معروف شد کینه ها در سینه ها معطوف شد در به روی فتــنه جویان باز شد دشمـــــنی با دین تو آغـــاز شد بی تو دلهامان به جان آمد بیـــا کاردها بر استخوان آمد بیــــــا

آیا شما ایران را یک کشور قدرتمند میدانید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ارسک بصیرت و آدرس ereskbasirat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

کل مطالب : 144
کل نظرات : 20

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 34
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 1007
بازدید سال : 3169
بازدید کلی : 50646
اقدامی خداپسندانه از شهردار شهر ارسک

 ياري شهردار ارسك

به گزارش خبرنگار النجم بشرویه و به نقل از پیام بشرویه : علی یاری شهردار ارسک در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه اجرای ۴ پروژه عمرانی در خصوص بهسازی و مرمت مساجد محله های شهر ارسک را شروع کرد .

شهردار ارسک خاطر نشان کرد: در سال جاری که از سوی مقام عظمی ولایت و رهبری به نام  سال اقتصاد و فرهنگ نام گذاری شده است نیاز است تا هر اداره ، ارگان و دستگاه دولتی و غیر دولتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مجدانه تلاش کرده و شعار سال را عملیاتی کنند.

 وی افزود: یکی از اهداف شهرداری ارسک نیز کمک به نشر فرهنگ ناب محمدی (ص) است و جزء اولویت های کاری درج شده در سند چشم انداز ترسیم شده شهرداری ارسک می باشد که به همین منظور ۴ طرح عمرانی و به سازی مساجد و دارالقران شهر ارسک در دستور کار قرار گرفت.

 یاری از به سازی کامل مسجد محله شهید خندان در شهر ارسک خبر داد و گفت: این مسجد از جمله مساجد معروف شهر ارسک است که به دلیل قدمت و اعتبار آن نیاز به مرمت و بازسازی داشت که شهرداری ارسک با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال ،به سازی این مسجد را به طور کامل به اتمام رساند.

 شهردار ارسک افزود: در ادامه طرح عمرانی و به سازی مساجد در شهر ارسک ، معبر ورودی دو مسجد جواد الائمه  ( ع) و امام رضا (ع) واقع در شهر ارسک با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال، آسفالت و سنگ فرش شد.

 وی خانه های قرانی را مامن امنی برای آرامش روحی و فکری جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت:در دنیای امروز که هجمه فرهنگی از سوی ایادی غرب افکار پاک جوانان را نشانه گرفته است بهترین خانه امن و سد  مقاوم در برابر تیرهای زهرالود کفار،مساجد و خانه های قرانی است که باید برای جذب جوانان به سمت این مراکز مقدس، همه خود را مسئول دانسته و هر کسی در سمت خود سعی در تجهیز این مراکز داشته باشد.

 یاری خاطر نشان کرد: شهرداری ارسک نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای فرهنگ سازی جذب جوانان به سمت مراکز قرانی، در حوزه کاری خود قول مساعدت و همکاری را داده است.

 شهردار ارسک افزود: طی نشستی که با متولیان دارالقران شهید عباس صالحی شهر ارسک برگزار شد مقرر گردید، شهرداری ارسک نسبت به افزایش زیر بنای این مکان به متراژ ۱۵ متر مربع ، ساخت سرویس بهداشتی و خرید یک دستگاه آبگرمکن گازی اقدام کند, که در اسرع وقت محقق خواهد شد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه بشرویه از این اقدام اندشمندانه جناب آقای علی یاری شهدرا محترم شهر ارسک قدردانی می کند 


تعداد بازدید از این مطلب: 562
برچسب‌ها: شهردار شهر ارسک ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود